(image from web - lol )

Today I woke up with a simple thought... I was thinking about my new post and I was about to explain the " title - keymoon" of this simple blog but ( I hate but), my charger was not charging I thought that it was a kind of computer problem and whatever but it's not! Thank God my cousin use the same charger that I use, and I see now it's charger problem then now I'm going to store change my charger!But what's interesting is what happened in this time! I'm normal ( I think) but I'm a strong personality, I'm really perfectionist, I like everything working according to what I believe to be true ( even I'm wrong ), I only see in myself flaws! :D and I costates that a stressed person never agree if someone says that she/he is stressed!

An simple example, my mom says it to me everyday:

Mom: " - Karime you are really stressed, you're young, be carefull, you gonna have a heart attack!"

Karime: " - Me?! I'm not stressed, I'm just want... I just want ... aishh... I'm not stressed ok? "

But, I'm and today I realized that it will gonna kill me one day...when I turned on my computer and it's not working I was freaked like screaming for no reason and I was scared with myself... I tried so hard change it... I practiced Yoga but ( sorry for people who likes yoga) for me is fucking boring, I was stressed in Yoga class... OMG!
I was about to kick my dog ( I love animals, really I'm not evil and I wouldn't do it with my little dog ) but my state in that time was scaring everything because a computer!
Anyway, after all stress I turn off my computer, went to the living room, sat on the couch... turned on tv and put in a kind of channel that only plays viedo clipes ( music is the only thing that makes me calm down), and the dog I was about to kick suddenly sat on my lap and stared at me as if he said " Calm down, girl ! Everything is gonna be ok!" and I changed my simple thought! I know I'm strange but... what I'm gonna do...
please don't be stressed I know is not a good thing

Kisses!


***portuguese***
Eu não sou estressada!Hoje eu acordei com um simples pensamento, eu estava pensando sobre o meu novo post e pensava também em explicar o título desse simples bog - keymoon mas ( eu odeio mas ) meu carregador não estaa carregando ai eu pensei ser um problema do computador e tal, mas não era! Graças à Deus meu primo usa o mesmo carregador que eu uso , assim eu vi que o problema era do creegador mesmo, daqui a pouco vou a loja trocar essa coisa!
Mas o que é interessante é o que eu aconteceu nesse meio tempo! Eu sou normal ( eu acho ) mas eu sou uma personalidade forte, sou muito perfeccionista, gosto de tudo trabalhando de acordo com o que acredito ser verdade (mesmo que eu esteja errado), eu só vejo defeitos em mim! : D e eu constatei que uma pessoa estressada nunca concorda em ser estressada! Um exemplo simples, minha mãe diz-me todos os dias:
Mãe: - Karime você está realmente estressado, você é jovem, mas cuidado, você vai ter um ataque cardíaco! "
Karime: "- Eu?! Eu não estou estressado, eu só quero ... eu quero ... aishh ... Eu não estou estressada ok?"
Mas, eu sou e hoje eu percebi que isso vai me matar um dia ... quando eu liguei meu computador e ele não estava trabalhando, eu estava nervosa gritando por qualquer razão, e eu estava assustada comigo mesmo ... Eu já tentei mudar mais é difícil ... Eu pratiquei Yoga, mas (desculpe para as pessoas que gostam de yoga) para mim, é chato pra caral...cof cof cof... caramba, eu me estressei na aula de Yoga ... OMG!
Eu estava prestes a chutar meu cachorro (eu amo animais, eu realmente não estou mal e eu não faria isso com meu cachorro), mas o meu estado tinha mudado por causa de um COMPUTADOR!
Enfim, após todo o estresse eu desliguei meu computador, fui para a sala, sentei no sofá ... liguei a TV e coloquei em uma espécie de canal que só passa clipes (a música é a única coisa que me faz acalmar), e o cachorro que eu estava prestes a chutar de repente sentou no meu colo e me olhou como se dissesse " Calma, menina! Tudo vai ficar bem! " e eu mudei o meu pensamento simples! Eu sei que sou estranha, mas ... o que eu vou fazer ... Por favor, não seja estressado que eu sei que nao é boa coisa
Beijos!