Wanted : A smile

(image from web)



Difficult moments in life are those we learn something, take a lesson and keep a valuable lesson to always (peasant's thought), so I thought it was formerly, before any problem that appeared to me, always trying to face my challenges and I suffered, I suffered a lot to get what I wanted. But today was the last straw, because I'm bored during my 19 years I realized that I couldn't get anything. I thought the only solution was smiling, so I smiled, even unwillingly! Whenever I played like a good girl, always helping others, I did the impossible to help people who needed it for some reason, but in all truth what I really wanted to do was smoke, drink until I need to be charged, would have made nonsense , did nothing, a part of me that condemning these acts by the education I received from my parents was something unthinkable and very wrong, for fear of retaliation did nothing of what I wanted, for fear of the trial of my parents, and worse, for fear of rumors of my family I did not do anything I wanted. Good daughter, studious, never disappointing people, I was always very friendly, always been nice when I wanted to be the villain, I was always quiet when I wanted to scream, people didn't realize I was acting all this time, I am a great actress ... I sought a psychologist maybe she would tell me something that made me feel not so bad, something that made me discover who I am for real ... and she turns and says "Conflict with itself are common at your age," observing that shit, I needed heartening to hear something that I don't turn me into a stone's heart again and it fits me so in a Statistically-based youth who want bear the blame of the world on the back. I'm tired of being hypocritical, trying to meet ridiculous standards of people just to be accepted! Thinking on my non-accomplishments, I cried - screaming "I'm too young to be old," I just wanted something good, because all tastes bitter and sour I've ever tasted ... cried today when, disgusted with myself, I tasted my tears and incredibly they were sweet, I think it was all false sweetness of my heart was fading away, then looked in the mirror and saw that plastic smile, fake, automatic, I wanted to break the mirror, I wanted to break my face. People wonder how to retrieve the honey, I don't know the answer, Maybe eating suggar , believing in ponies, Easter bunny, Petter Pan, only now I prefer to be so bitter than diabetic.
Bitter? Yes, because if I get frustrated I have whom to blame
Well, I guess this is just a piece of me trying to be myself or maybe a psychotic episode, a sign of bipolarity or maybe 20 crisis .I don't know why I give myself heard, I really don't stand myself and I don't know why I still believe in myself ... I must be someone special at least for someone ... ai ai tired of what I'm writing, so annoying! So if you find my smile and is able to give me back, I'm waiting, leave it here as a comment
And please I'm tired of theories! I want solutions! Does anyone believe that I can be cute again?
This is just a rant, I confess I'm better
I promise that next time I will be less annoying, but that I needed to share my nonsense with someone!

Besitos!

***portuguese***

.Procura-se: Um sorriso

Momentos dificeis da vida são os que nós aprendemos algo, tiramos uma lição e guardamos um precioso ensinamento para sempre ( pensamento de camponesa ); era assim que eu pensava antigamente, diante de qualquer dificuldade que me aparecia, sempre tentava enfrentar meus desafios e sofri, sofri muito para conseguir o que eu queria.Pois hoje foi a gota d'água, porque eu já estou de saco cheio ao longo dos meus 19 anos eu percebi que eu não consegui nada. Eu achava que só sorrir era a solução, então eu sorria, mesmo sem vontade! Sempre fiz o papel de boa moça,sempre ajudando os outros, eu fazia o impossivel pra ajudar as pessoas que estavam precisando por algum motivo, mas de toda verdade o que eu queria mesmo era fumar, beber até precisar ser carregada, queria ter feito besteiras, não fiz nada, uma parte de mim condenava esses atos que pela educação que recebi de meus pais era uma coisa impensável e muito errada, por medo de represália não fiz nada do que queria, por medo do julgamento de meus pais, e o pior, por medo dos rumores da minha família não fiz nada do que eu queria. Boa filha, estudiosa, nunca decepcionava as pessoas, sempre fui muito amiga, sempre fui a boazinha quando eu queria ser a vilã, sempre fiquei quieta quando eu queria era gritar, as pessoas não percebiam que eu estive atuando esse tempo todo, sou uma grande atriz... procurei uma psicologa talvez ela me diria algo que não me fizesse sentir tão mal, algo que me fizesse descobrir quem eu sou na real... e ela se vira e diz " Conflitos consigo mesma são comuns na sua idade", que merda de observação, eu preciva ouvir algo acalentador que não me transformasse em um coração de pedra novamente e ela so me enquadra em uma estatisca baseada em jovens que querem carregar a culpa toda do mundo nas costas. Eu cansei de ser hipócrita, de tentar atender padrões de pessoas ridiculas só pra ser aceita! Pensando nas minhas não-conquistas eu chorei-gritando " Eu sou tão jovem para ser velha", eu só queria algo bom, porque todos os gostos amargos e azedos eu já provei...hoje quando chorava, revoltada comigo mesmo, eu provei das minhas lãgrimas e incrivelmente elas estavam doces, acho que era toda a doçura falsa do meu coração se esvaindo depois olhei no espelho e vi aquele sorriso plástico, falso e automático, quis quebrar o espelho, quis quebrar minha cara. As pessoas se perguntam como recuperar a doçura, eu não sei a resposta, sei lá comendo açucar. acreditando em poneys, coelho da Páscoa, Petter Pan. Só que agora eu prefiro ser assim amarga do que diabética.
Amarga? Sim,pois se eu me frustrar eu tenho que quem colocar a culpa
Bom acho que isso é só um pedaço de mim tentando ser eu mesma ou talvez um surto psicotico, um sinal de bipolaridade ou talvez crise dos 20.Eu não sei porque eu me dou ouvidos, na verdade eu não me suporto e eu não sei porque eu ainda acredito em mim...Eu devo ser alguém especial pelo menos pra alguém... ai ai cansei disso que eu estou escrevendo, tão chato! Então se você encontrar o meu sorriso e for capaz de me devolver, estou esperando, deixe ele aqui como um comentário
E por favor nada de teorias! Quero soluções! Alguém acredita que eu possa ser fofa de novo?
Isso é só um desabafo, confesso que estou bem melhor
Pormeto que da proxima vez vou ser menos chata, mas é que eu estava precisando compartilhar minhas besteiras com alguém!

Besitos!